Header Ads

Big Jenter (Çift Taraflı Büyük Boy Jenter) -2- SAHA'da



Sıkıntılı ve zor bir kabartma sürecinden sonra nihayet Büyük Jenter çalışmaya başladı. 

Arının plastik ürünlerini sevmemesine bağlı olarak kabartma süreci uzun sürdü. 

Hatta biraz mecbur bıraktım. (Kovandaki çerçeveleri alarak) 

Kabarttıktan sonra önce kemerlere bal koydu. 

Ama yavru atması fazla sürmedi. 

Endişem şuydu; küçük jenterlerde olduğu gibi larva aşamasına geçerken yavruyu taşıması.

Ama çok şükür olmadı böyle birşey. 

İşi garantiye almak için yavruyu kapatıncaya kadar bekledim. 

Artık nur topu gibi Büyük Jenterim oldu. 

Şimdi sıra bunlardan en az 5 tane daha yapmak ve kabarttırmak. 

Bu seneye yetişmez muhtemelen ama en azından sistemin çalıştığına kanaat oluştu. 

Ana hapsetmek derdi yok. 

Değerli damızlıklara stres yaşatmak derdi yok. 

Dilediği gibi özgür bir şekilde dolaşıp benim için yavru atacak. 

Günlük yumurtadan ana yetiştirmek hayalim vardı. 

Bu vesileyle bu da gerçekleşiyor. 

Şimdi bu işe meraklı arkadaşlar nereden aldın, kaça satıyorsun diye soracaklar haklı olarak ama

Maalesef kendim için yaptım ve SATIŞ YOK. 

Resimleri gönderiyorum. 









Blogger tarafından desteklenmektedir.